Saturday, February 19, 2011

PeRmaiNaN AK SeMaSa KeCIL

Dlu time gua kecik2 mcm2 permainan gua try n yg pastinyer happening lahh.Klo boley kembali zaman gua dulu2 mesti best.Rindu pulak tyme tuh.Mainan nih dye ade musim2 dye.Ble pkir2 mao gua tersenyum sorg2..KaH3.Ok antara permainan yg gua main ialah
1. 4wd Tamiya (kete dash)


 haha...mst korg pernah mencuba permainan nih.Best.gua rase ade dekat rm50 gua habiskn duit kat kete dash gua.Minat punya pasal.haha!

2.Crush GeaR
  

Niy Plak CrusH GeaR.Permainan nih lah yg menyebabkn gua pnye kazen gado.Coz gua langgar kete dye smpai rosak kah3..dh nme Crush Gear klo xlanggar nk wtpe..

3.BeyBlaDe
Niy Beyblade.gua selalu main dgn membe2 dlm kuali jer.nk beli arena dye xmampu.kah3.so main dlm kuali lahh.nmpak dramatik skit ble langgar n api2 pown kuar.

4.YoYo

Permainan niy plg Legend buat gua.Gua siap beli cd nk blaja main yoyo punye pasal.Lepas belaja bru ley belagak ngan membe2.tp pernah sekaliy gua main tgh syok buat "around the world"skill yoyo.Then terkene mata gua.Mama gua marah lalu tros membuang yoyo kesayagan gua.Sediyh gle..

5.Tali Skipping n teng teng.

 

Hehe.walaupun gua boy.tp gua xlepas kesempatan main dua2 permainan nih.coz gua ank tunggal boy.kakak n adik gua slalu ajk main permainan nih .gua join ajer. yg pasti EnjoY je..
KeSiMpuLaNnYe GuA EnJoY SuMe PeRmaInAN Gua MaiN n PaStiNyeR GUa XleY Lpe PgaLamAn TuH SmPaI Ble2..=)

2 comments:

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

.

Cahaya Mata Fauzi said...

Game kete tuh masa zaman tadika2 main.. punya la mahal keta tuh, tp tetap beli, ha3~~