Saturday, April 9, 2011

My Pointer jatoh....

SaLam All....

Now Gua nk cerita tntg result gua sem 2 yg bru kluar....

Pada pkul 1a.m smlm gua bukak student portal coz time yg boley nk bukak time cmtuh..ble sume org dh tido gua beroperasi...

Gua Msuk student portal dengan penuh ketakutan ketika itu jatung gua berdegup kencang mcm org tengah marathon,Then gua pown click kt butang "examination"

Lalu terpampang result gua kt screen Laptop..Alangkah terperanjat.O.M.G.pointer gua jatoh.

Dengan serta merta gua ttup mozila firefox n delete history utk elak diketahui my parent...

Gua pown tido..

Esok gua bagown pagi kerana digeletek oleh mama gua..kah3..gua mmg manje n mama dr kecik..Ble gua bagown mama tunjuk sehelai kertas.Dlm keadaan mamai gua bace.


Gua bace dgn pnoh smangat.."result sem 2 gua gagal"

Lalu dgn pantas gua koyak kertas tuh..rpnyer dlm kelam kabut gua semalam gua tertekan button "print"
O.M.G..

SO moRal of The Story : Kite Mst jujur n kedua ibu bapa kte....=) enjoys

3 comments:

Nur Nadzirah said...

lawak la..
laen kali 2 tengok betol2.. huhu~

Ainn Hazwany said...

HAHAHAAA..
dah macam cerita shin chan dah nii...;)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha...nad:tu lah.. pasal...kantoi sudah...
ainn:sin chan??ske3..