Thursday, April 28, 2011

PerjaLanan Pulang Ke Kg.Halaman

Salam All....
Anneyong haseyo...
Ohayo Gozaimas....

Lega gua selama sampai kt umah gua..Hehe..Syukur.Yela org ckp nek bas mlm2 bhaye.
Ok entry gua hari niy "perjalanan pulang ke kg. halaman(umah gua)..

TepaT jam 6.30 ptg td gua g beli tiket dr puduraya ke Ipoh.Tiket gua pkol 6.50ptg.ade lg 20 minit gua n kakak gua pergi mencari bahan makanan tok di makan dlm bas..Maklumlah ble nk blik umah selera mkn pown tggi..Kteorg jalan3..lalu ternampak kdai KFC then kteorg pown singgah beli regular X meal..Tanpa gua sedar jam dh menunjukkn pkol 6.49.lg 1 minit bas nk gerak..Ape lagi.gua berlari..berlari dan terus berlari mcm dlm cite korea tuh..Then smpai platform 9 gua pown tros naik bas.Kakak gua kt KFC lg.bas dh nk gerak..Gua bg tiket kt pakcik tuh 2 tiket sekaliy kak gua pnye tiket.

Pakcik Driver:Mane lg sorg??Bas nk gerak dh niy..
Gua:Dye on the way pakcik oi..
Pakcik Driver:Ape Dekat Highway?
Gua:ON THE WAY PAKCIK(ish3..loya buruk ape pakcik niy)

Gua teros menuju ke tmpt duduk gua.Tbe2 nmpk lah makcik duduk..Adoyai makcik nih...duduk tmpt gua pulak.Xpela gua jenis x kesah gua g duduk tmpt len dlu.2minit kemudian kakak gua smpai.Bas pown gerak.Kakak gua tnye mkcik yg duk sit kteorg tuh.."sit makcik ktner niy tmpt sya dgn adik sya".Makcik tuh buat mke masam pergi cri tmpt len..Ksian pulak..Lalu kteorg duduk lah kt situ..Hehe

Lps 20minit bas gerak gua n kakak pown makan lah regular X meal tuh..Kakak gua mkn dgn gelojohnyer..teruk perangai...gua coverline ckit..ble mkn ayam nk coverline pnye fasal gua cubit tbe2 terpelanting ayam kt bwh sit..ciss..bazir je..Gua pown buat mke cute (^.^) nk amik sikit kakak gua pnye.Then kte kongsi la....Gua Enjoy Dlm perjalanan tuh walaupun ayam gua lari..
Thats All..Thnx 4 Reading...=P

5 comments:

kim heeruul said...

bila nak blnje aku lak?
kah kah kah

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hahah...ko lah plk blanje...

Miss Anis said...

hahahhaa nak ayam.....

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hahah...nh2 amik ayam...

Gadish Lollipop said...

tak payah belajar kim heerul tu . sebok je . hahaha