Wednesday, May 25, 2011

Kejadian Memalukan gua kt Unisel

Hello....
SaLam All....
Anneyong haseyo....
Koniciwa..



Gua nk storey ckit about kejadian memalukan gua kt unisel tadi..
Seperti biase gua dengan semat2 pakai baju paul smith gua,kasut supra merah gua..then gua pown  g la kuliah ..Dalam kelas have fun la..lecturer pown sempoi gitu...so gua xpressure la sgt..Ble tpt kul 5 gua pown balik la..Tapi sebelum tuh gua singgah la CAFE UNISEL kejap nk ON9 Maklumlah kt Hostel Wifi xde sbb tgh Repair...Zz bengang jewp..Dalam perjalanan nk g cafe gua nmpk la de budak2 junior dari Unisel Shah Alam kt Dewan Biru.Gua pown dengan pakaian yg semat nih Cover Line lah..(Bajet Macho jew).Gua teros melangkah utk ke Cafe.lagi 500m nk smpai cafe de LONGKANG yg xde penutupnye..Gua pnye COVER LINE smpai longkang yg sebesar tuh pown gua xnmpk...Then,gua pown terjerumus dalam longkang..OMG.Supra gua basah bhai....Geram Siot..Dh la Junior Usha..PerGHHH....Malu2...
Thats All Gua nk Share dgn Lu Org Hr niy....PApai.....

3 comments:

misz farahniza said...

err..
hahahahahaha...........
kesiannya......
len kali wt slumber suda....hahaha

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

huhu...ahh..betowl tuh...relax sudah...tp segan wo0o

kim heeruul said...

rugi ko tak tegor..kalau ko tegur,mesti tak jatuh long punya