Thursday, June 16, 2011

Di Pagi Yg Tenang Lagi Nyaman...

Hye...
Salam to all muslim frens...
Anneyong haseyo...
Ohaiyo gozaimas...

(gmbr yg xde kaitan dgn topik)
gmbr raye taon lepas..

Ayam berkokok,Burung2 berkicauan..Angin bertiup sepoi2 bahase...

Di Pagi yg Indah ini gua tbe2 terigt tyme gua sekolah dulu..Huhu kadang2 ble fkir knangan lme tersenyum sowg2.malu siot kang owg ckp gua gle plak.Antara knangan gua yg ble igt jer senyum ialah mse gua tgh buat kerja kelas.ala kan tiap2 student de tugas mcm buang sampah,susun meja,padam whiteboard n mcm2 lg.So gua pnye tugas buang smpah tao.Then ade satu hari tuh gua mood xokey.padahal time tuh bru darjah3 dh pandai xde mood.Dengan perasaan marah gua pergi buang sampah>Dulu ramai owg kenal gua tp xnk kawan dgn gua yela time tuh gua gemok n xncem n ketot plak.SO  time gua buang smpah sume tgok maybe dyeorg mengumpat kowt.Then ble smpai kt tong sampah gua hetak tong sampah n gua duduk lepas tuh gua bagon ble jalan nk lalu g kelas sume org gelak.Perghh Malu bhai.Nasib Baik la Pkai sepende.Ish3.Gua xperasan pulak sluar koyak tdi coz gua hentak tong smpah kuat sgt so bunyi seluar gua koyak kureng didengari(perghh bahasa baku)Ble gua tgok koyak tuh besao gle bhai.Then,Dengan muke malu gua lari tanpa menoleh kiri dan kanan smbil coverline gua pnye suar koyak..Then ble masok kelas time tuh 1 subject mathematic.cikgu math(miss Khatijah) gua mmg kaki sangai..Elok2 gua tgh blaja tbe2 de budak cakap “Miss de org kentot smpai koyak suar..Muaz ney miss”Then miss suruh gua berdiri tunjuk dye suar gua yg koyak.ciss amik kesempatan.Satu kelas gelak.Perghh malu.Smpai sekarang knangan tuh segar dalam pale otak gua...

Gua nk cadangkan korg dengar...best dgr~

3 comments:

Syukri_Photographer said...

ambik vid member aku plk... =.="

♥nitnot abc said...

HAHHAH XD ~ malu nye ! -.-

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha,,yep.,.malu gle