Thursday, June 23, 2011

M.I.M.P.I Muaz Leeteuk

Salam
Anneyong haseyo..
Ohaiyo gozaimas

Semalam time gua tido0o
amboii...nyenyaknye...membe gua snap..time sem 1..skrg  dh sem 4. dah..

Ok guys..gua nk cite tntg mimpi...semalam gua mimpi de sorg gurl cantik sgt mcm bidadari..Wahh kemain..nk mimpi dgn bidadari jew...cmne rupe bidadari tuh ea?

ada mcm neyh kew?..hehe

Tp siyez gua ckp yg gurl tuh cntik gle..bkn bermakne gua memilih dlm mencari pasangan.Coz gua pown xde la hensem mne..

Pekara yg ak lakukan dengan si bidadari :

1.pegi tengok wayang smbil mkn popcorn(bidadari mkn popcorn)hehe
2.pegi teman dye shopping abis semua shopping complex dye borong(kayenye gua..dlm mimpi boley la
   kt luar xdpt la)
3.pegi date kt pantai smbil menikmati angin yg sepoi2 bahasa(walaweh bersastera sudah)
4.pegi makan kt hotel 5 setar*  wow...mkn chicken chop sedapnye..
5.pegi menikmati keindahan malam kt ats menara KLCC...(gle x?)hehe
6.climaks nyew tdo bersame..wow...hebaknye...seb baik mimpi...

Semua niy tentang ape yg gua mimpi...tp sygnye...lepas je mimpi gua lpe mcm mane nk gmbrkn mke bidadari tuh...tension betol...gua dh cbe sedaye upaya tok igt..mne taw nnt jumpew gurl tuh.then taolah dye jodoh gua....ADESSS....

Then gua pown pegi check petande mimpi kat cini   TAFSIRAN MIMPI korg ley tkn klo nk check mimpi korg

Result utk mimpi gua td:
Jika anda bermimpi melihat perempuan yang ayu dan cantik alamat Anda
akan bersedia dalam lamaran atau dilamar orang dan semua yang anda
ingin jika tidak disertai dengan hal-hal yang Anda harapkan akan
mengalami kegagalan walaupun sesungguhnya cita-cita tadi besar
artinya.



Hurm...hampa gle...haiz....


Thanz lew coz sudi membace walaupown entry xmenarik...

5 comments:

.fariza. said...

tak semestinya betul tafsiran tu.
tp arap2 semuanya baik2 aje :)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

tengss fariza..

Syukri_Photographer said...

oh...patut basah katil hang itu hari...hahaha... :P

ENCIK TIKUS said...

semoga berjaya,..

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha...basah ke?...mandai2 je....

Farith:xabes2 smoga bjaye