Tuesday, September 27, 2011

Entry Ketika Tak De IDEA

Salam All...
Good Afternoon!....

dah makan?.nampak tak macam gua tak de idea nak update belog?gua tengah degar lagu bunkface.adesss..ape nak story niy..idea tarak pulak..aigooo..haa dapat pown idea...korang pernah dengar tentang "bakat"?atau "talent"?..mst pnh kan? nak taw sesuatu?..jap ye gua nak tukar perenggan jap..tulis banyak-banyak satu perenggan tak syiok la..

TALENT or BAKAT(highlight sikit tajuk besar ni)


jjeng.jeng.jeng..ape ye nak cerite tentang bakat niy?..oke..macam ni.bakat niy merupakan kehebatan atau skill seseorang yang melebihi dari orang lain yang dapat sejak lahir(eh btol ke?...)..yang gua tau cenggitu la maksudnye..Antara orang2 yang ade bakat ialah :
1. LEE CHONG WEI KAW NAK APE(bukan name sebenar) bakat : hebat bermain badminton
2. ADE BAYOR(bukan name sebenar) bakat : hebat main bola
3. GARUSAN MASAMON(bukan nama sebenar) bakat : hebat dalam sukan air

*nme di atas tiade kaitan dengan yg hidup atau mati..chill..(^__^)

Ade sorang pensyarah gua cakap "no thing call such talent".Bile fikir2 betol jugak.Macam Justin BIBir dye practise nyanyi dari kecik kot, ronaldinho(pemain bola) main dari kecik macam mane tak hebat..SO Bakat niy bukan dapat sejak lahir..ia memerlukan latihan lebih daripada 15 ribu jam...dapat tak ape yg ak cube sampaikan?..

ini contoh bakat:

(budak niy ade bakat n comeyl siott)

lepas niy spe yg bace belog gua mesti rase nak pelempang gua...entry macam cilaka ,ayat berterabur..

sorry guys..ini lah jadi bile gua xde idea..:D..chill

2 comments:

kim heeruul said...

best gak budak kecik ini main cover.

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hahah..kan?...comeyl gila bab ~1