Friday, September 16, 2011

Yeah..Gua nak belagak..

Salam....
Anneyong Haseyo..

Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak.Gua nak belagak!!!!!!

Hehe...Kalau belagak mesti kene ade bende yang boleh membelagak kan  ?..baru boleh belagak  Korang nak taw amende yang gua nak belagak sangat niy?...Woohoo...Jeng3...

Ini dia...Tadaaa

*(gitar baru jenama SX sekali pick-up)*

Sebenarnye gua baru beli gitar lepas gitar lame gua dah terbarai.Nak tgok?

ni haa dia gitar melody kat tmpt arrow tu la rosak.


Itu jela yang gua nak share dengan korang semua..SORRY sangat2 sbb belagak..Ahaha.

Challow Bete....

2 comments:

jamilah izzati said...

hahaha....belagak punya belagak..rupanya gitar yang satu lagi dah rosak..memang patut beli yang bar unn...:))))

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hahha....tu lah pasal...