Tuesday, October 4, 2011

Kecewa

Pagi yang indah dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa.Terasa diri gua macam berada di syurga(eh kat syurga rase macam tu ye?ahh peduli hape.).Kipas dalam bilik gua berpusing ligat seperti kipas helikopter yang hanya menunggu masa nak jatuh.Lalu,gua menarik selimut yang dibeli ibu ku yang bercorak "I LOVE YOU" kerana kesejukkan.

Gua hanyut dengan lebih jauh setelah gua termimpi gua berada di tepi pantai bersama teman hidup gua (dalam mimpi).Panorama di pantai sungguh mengasyikkan dengan burung-burung berkicauan,hempasan ombak ke batu,angin yang bertiup tiada henti,juga suara budak-budak bermain.Oh,sungguh gua mengidamkan suasana sebegitu.Degan serta merta gua mencapai tangan teman hidup gua dan mengajaknya untuk bersiar-siar di tepi pantai.

Setelah penat berjalan,kami terasa lapar,lalu singgah di Restoran SHAH(untuk shah ini semua mainan tidur tiada mengena dengan hidup ataupun mati).Restoran SHAH menyediakan masakan ala-ala BARAT.Setelah mendapat menu,lalu gua order Apple SuSu x2,Chicken Chop x2,French Fries x1.

Sedang asyik bersuap-suapan juga bergelak ketawa gua terpandang satu "Frame gambar" gua macam mengenali wanita bertudung di papar dalam frame itu.Setelah di fikir secara masak-masak gua ingat.Beliau merupakan Puan Rashidah pensyarah bagi subjek HTML gua.Secara tak langsung keadaan dari pantai berubah ke dalam bilik tidur ku.

Lalu,gua tersedar dari mimpi dan baru teringat hari ni mid term..Ohmaiigoshh.macam mane gua boleh lupe dan hanyut melayan mimpi.Sedih tak dapat di bayangkan. Gua berharap Puan masih boleh bagi gua buat mid term.

Sekian.Terima kasih :(

7 comments:

(naddie) Nur Nadzirah Azmi said...

laen kali tidur basuh kaki..
then wat janji ngn bantal k... haish~~

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

heheh...i will..thnx nad

(naddie) Nur Nadzirah Azmi said...

great.. =)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hehe...=)

kim heeruul said...

mintak2 mimpi tu jd betul..amin..=p

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha...tenkiu kim..:D

Scha Yahya said...

alahai, cmne la ley jd mcm tu??