Sunday, November 27, 2011

~Birthday Boy~

sorakan jiran~jiran dan suasana menjadi gamat bila malaysia score 2-0 .lepas tu, Bahrain  golkan 3 bijik dalam mase  6 minit. Eh, cilaka silap tajuk..

Oke sebenarnya gua nak story pasal my birthday on 24/11 dah lepas baru gua nak update. Teruk beno perangai. Mula je detik 12pm maxis dah kasi gua free call. Ahaha.Macam biase, korang pun kalo dapat free call mesti dah siap listkan sape korang nak call. Tapi gua sedikit leka balas wish sahabat kat FACEBOOK dan TWITTER. Then , mengantok trus tido.

Then , pagi birthday gua bangun pukul 10 , gua capai towel terus ke bilik air. Shampoo rambut, sabun sana~sini, macam korang biase buat kat bilik air.  Lepas 1 jam kemudian baru gua keluar.Macam perempuan gua mandi.

Then lepas mandi dah siap pakai baju semua, terus gua lepak kat ruang tamu sambil on9 reply semua wish membe~membe gua. Lepas ayah gua balik pukul 6 petang , gua macam excited sikit yela mane taw dyeorang nak sambut birthday gua. Tunggu punya tunggu , lalu hampa . adesss. Sedih bhai. Lalu gua terus amik henset call membe2 gua , maklumlah orang single memag macam ni.

Hari jumaat gua tunggu, pun hampa jugak.Ok gua paham sebab ayah gua busy kerja.Then , hari Sabtu dia cuti dia ajak pergi taiping Makan Yong Tau Fu dan Ice Cream ape tah.OHSEM beb.. Lama tak makan.

Ni serba~serbi gambar kakak gua tangkap :-

dah cair dah ice cream tuh 

thats all gua nak cerita tentang my Birthday, nothing special. masih xdapat hadiah hari jadi :P
 thnx for reading..

8 comments:

kim heeruul said...

rambut muaz dah cemart.

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

dah serabai~bai... haha

(naddie) Nur Nadzirah Azmi said...

muaz wat mulut itik.. comell.. hahaha~ :)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha..byk lah.. itu nak minum air mmg kne cmtu

mieza iza said...

ais krimmm oohhseemmmm... :)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha... kan...tawum xpee

KinosKoko said...

hepi bestday muazz

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hehe.. thnx