Wednesday, November 30, 2011

blank atau kosong

ini bukan entry pasal si kosong yang dalam lawak kampus tuh
ni dia si kosong :-

(bukan si kosong ni  taw)

tepat pukul 12 tengah malam. Masuk lah 1/12/2011 . Hello2 bulan disember. Dulu masa gua kecik memang menanti bulan disember, sebab cuti kan?gua memang suka cuti, tipu la kalau korang tak suka cuti .

gua nak update entry gua tapi rase kosong sangat atau blank dalam bahasa english. Sekarang budak~budak kecik pun dah pandai speaking. pfft. ohsem doh. Gua yang dah tua ni terbelit~belit lidah nak cakap B.I. haiyoo.

semalam gua tak tido ,pastu kul 10 pagi gua terlelap, sedar~sedar pukul 6. Ohsem. Zohor pun tinggal =.='. Bila bangun je otot~otot, sendi~sendi gua semua berat. aih itulah akibat tido lame~lame sampai tinggal zohor. Padan muka gua.

Gua nak cakap ape lagi ye?. memang tengah kosong gila vavi dalam otak ni. Bahaye kalo tengah belajar jadi camni. Nasib baik cuti sem.

Sekarang ni dalam kepala hotak gua macam ni :-



(kosong gila @ blank gila )

So, itu je lah gua nak share dengan korang, dan Happy December semua.

~sekian~

2 comments:

kim heeruul said...

tebaik ..memey ohsem.!

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha. ko lah org pertama akan comment. jimbet