Wednesday, November 2, 2011

Oh~Malangnye

Henset gua berbunyi "Ayo! Finally! Is this what you've been waiting for? (lagu G-Dragon) bla.bla.bla. Ahh kacau betol lah nset ni. gua bukak dengan penuh kemamaian | MSG from Payit SHapiq " Makan Jom " |  gua teros mencampakkan henset gua lalu ia jatuh bergolek ibarat durian yang jatuh tergolek dari pokoknya.

Bunyi yg kedua bunyi Alarm henset gua "twinkle~twinkle little star bla.bla.bla..ahhh hidup lagi henset ni..panjang umo dye..lalu gua pown lantas bangon dari kamar tidor gua. 

Ahhh...Morning Warga Unibersiti..lalau gua capai towel gua teros ke kamar mandi.Shamp0o rambut,Cuci Muka,Sabun sana~Sabun sini.Sesudah itu gua melihat kilat sabung menyabung.Dlm hati gua (wahh pepagi dah hujan).Belek~belek laptop dulu,sume update status system administration pukul 2.30 .Tibe~tibe gua terlintas nak tengok jam..jam berdetik tepat 2.30..MAkk...Gua ade Exam~!! kiwak *mencarut gua sendiri.Gua amik henset lalu gua | MSG Comel "Comel nampak budak kelas Muaz kat Main Hall tak?" dye tak balas..Hampa :(

Ahh letih nak cerite..panjang bebeno..makan "cocopie" jap..
Okey sambung balik..
Gua ape lagi sarung ape yang sempat terus gerak ke Main Hall..tapi..jeng3...hujan pulak..watdefak.lebat pulak tu..ahh gua panik gle..dah la nak jwb exam..adess.Lalu,gua mengambil keputusan untuk redah,sejauh 2km gua jalan sampai kat Main Hall.Dengan basah lenjun gua masuk,ahh persetan ape yang orang bakal kata.

Then dapat la jawab exam.tapi ia satu pengalaman baru bagi gua untuk dicerita kepada anak~anak gua kelak.

~Tamat~

6 comments:

mieza iza said...

sape la si comel tu.. :D

kim heeruul said...

comel tu shafiqah azni yerk ? haha

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

mieza lah si comel tu..:P

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

kim : bukan dye lah

Fara E's said...

ehem2 , haha

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hehe..batuk kat sini?..:p