Friday, November 18, 2011

Tidor zZz

tidur @ sleep
Lu orang mesti taw maksudnya.Sebab semua orang pernah tido kan?.Mama gua cakap tidor ni macam kita mati sekejap..Haa,cuak pulak bila mendengar mati sekejap.

Tengah leka gua mendengar khutbah jummat.tiba~tiba gua nampak budak macam gua suatu ketika dahulu, terus gua mengimbau kisah silam gua.heh

gua terjumpe gambar lama..pheww

yang debab tu gua dan sebelah tu kakak gua


Dulu gua tembam macam dalam gambar tu.OHSEM tau..

Okay,ceritanye macam ni.Dulu masa gua kecik,gua selalu follow ayah gua pegi solat jumaat. Bila sampai je masjid gua sandar kat dinding terus lelap mata gua.Memang sukar untuk gua tak tidor.maybe sebab aura dinding tu kot yang membuatkan gua asyik nak tido je bile sampai masjid.Sampai,semua pakcik~pakcik kat masjid tu dah masak dengan perangai gua.bila sampai je masjid gua mesti tido.

So, itulah gua nak share tentang pengalaman gua tidur dan paling teruk lagi gua jenis kalau dah tido, rumah terbakar pun gua tak perasan punya..teruk gila perangai..

~Sekian~

10 comments:

NISA GAY said...

gua selalu tido berdiri.

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha...cayalah...cara lu tidor lain dari yang lain

Anonymous said...

Comelnyeeeeee... :)

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

thnx..-.-'

(naddie) Nur Nadzirah Azmi said...

pipi macam rayyan.. *cubit pipi dye.. =P

kim heeruul said...

patut la ramai girl suka ko..kecik2 comel ghupe nye

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

hahah..iyeke mcm rayyan..lain la

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

kim :..xde maknenye bhai...haha

mish cokat said...

kakak u lagi comel seh :p hhe kidding

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha..kakak smpai sekarang mmg comel..Hehe