Tuesday, December 20, 2011

Budak~budak



Budak ni yang biase kita kenal, serorang yang nakal,degil, tak dengar cakap, aktif, minat @ obsess pada permainan.Maksud budak ni sebenarnya seseorang yang berumur 6 tahun ke bawah, eh yeke? Maybe kot. Betul lah ni. Setiap orang pernah mengalami zaman kebudak~budakan dan ada diantara meraka masih membawa sifat mereka sehingga ke hari dewasa mereka.Tak sedar diri agaknye. Orang macam ni jarang ade perempuan minat.

Sepanjang pengalaman gua terhadap wanita mereka lebih gemar lelaki yang berusia atau matang, diamana lelaki matang boleh membawa mereka atau membimbing daripada lelaki yang bersifat kebudak~budakkan .Contoh nya seperti.

Ini semua rekaan semata~mata tiada kaitan dengan hidup atau mati:- jeng3.
Situasi 1

Lelaki : you ade tengok cerita naruto?best gila .i xpernah miss kot
Wanita: i xminat cerita cmtuh, adik i pun dah pandai layan cerita lain  selain kartun.Oh cerita kartun tak pernah miss. Msg dgn I terlampau banyak kali miss nye

Situasi 2

Lelaki : Haha, perangai you macam doraemon, kelakar gilaa
Wanita: doraemon ==”?
Lelaki: tengok tuh, sebijik muka you mcm doraemon
Wanita: Enough. Bye

Perangai kebudak~budakkan tak semuanya teruk ade yang best

Situasi 3

Wanita: adik , jgn nages rimas la akak nak pujuk
Adik: uwekkkk L
Lelaki : alololo adik jangan nages jom kita tengok Hagemaru sama~sama. Kelakar kot
             (mcm akak kau)
Wanita: seb baik adik i dah diam. TQSM you J

Haa.. Nampak tak. Ak main taram je nih. Tak kaji pun . semua berdasarkan akal gua je.
Sebenarnya aku, buat entry ni sebab nak coverline maluuu. Bukak lappy kat KL sentrel tapi xde Wireless.. Ngeh3. Action sikit. La~la~La.

~Sekian~            

3 comments:

kim heeruul said...

entry ini perlu gua ke apa. cilaka.

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

AHAH... mana ada ni. lu terase ke?

Syukri_Own's said...

dia perli gua lah miyol...bukan perli lu...gua harap je lahir bulan 1...tapi...paham2 lah..