Thursday, December 1, 2011

Careless

entry ni gua tujukan khas untuk adik gua. Peace ^__^.

tengah sedap gua melantak roti canai kat dapur sorang~sorang, family gua balik dari membeli~belah barang dapur .Selepas dyeorang masuk je rumah terus angkat barang menuju ke dapur. Lalu mereka ternampak gua yang seperti manusia yang lapar gilaa, yela dah 2 hari tak makan nasi, mcm ni lah jadinya.Habis segala barang makanan kat dapur gua sapu licin. HAHA. Gua lah hantu makanan.

Sedang gua melantak, adik gua atau korang boleh panggil dia shasha

ini shasha @ adik (tekan gambar untuk ke FB dia) promote adik. HAHA.
(ini adik kandung gua bukan yang terangkat~angkat sume )

Okey, dye niy suka action sikit , kadang~kadang rase nak tibai je. Nasib baik gua abang yang baik.

okey sambung cerita , gua tengah melahap dye tayang kat gua Susu Dutch Lady perisa Strawberry pffftt feveret gua bhai. 

Susu nih mengandungi macam~macam khasiat, vitamin berape tah, dan macam~macam lagi. SO, korang rajin~rajin lah minum susu ye.

Aiseyh, kemain lari gila tajuk gua hari ni, 

Sebenarnya, gua nak cerita pasal adik gua yang "careless" @ cuai. Dia bawak balik susu pastu tayang macam gua nih nak sangat susu tuh. Then, lepas dah puas tayang susu kat gua di letak dalam peti sejuk.

Lepas 1jam kemudian,

Dia nak keluarkan susu tuh, kebetulan gua kat depan peti sejuk masa tuh, dia takot gua amik susu tuh, dengan kadar segera dia mencapai susu tuh, lalu dengan tak semenanya botol sos jatuh dan pecah.

Mama gua yang menyaksikan kejadian memarahi adik gua sebab dia terlalu cuai @ careless. Lalu, dia menyalahkan gua, aihhh, dia ni macam bangau betul. HEHE

So, korang jangan jadi careless @ cuai macam adik gua.kahkah. Tapi gua pun kadang~kadang careless jugak, tambah2 masa buat soalan Matematik, masa tu lah terserlah ke Careless an gua. 

Walau ape pun terjadi adik tetap adik angah. Sayang Adik <3 
~Sekian~

No comments: